მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ლალი ხარშილაძე,
24001007512
საგანი : ქართული ენა-ლიტერატურა
სწავლების საფეხური/კლასი : საბაზო / მე-9
გაკვეთილის თემა : ლეონტი მროველის „მოქცევა მირიან
მეფისა და მის თანა ყოვლისა ქართლისა წმინდისა დედისა ჩვენისა ნინო მოციქულის მიერ.
გაკვეთილის მიზანი : მოსწავლემ უნდა შეძლოს მხატვრული
ტექსტის გაგება გააზრება, პერსონაჟების პიროვნულ თვისებებზე დაკვირვება, მათი ქცევის
შეფასება . კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევების განვითარება. სათქმელის ნათლად და გასაგებად
გადმოცემა. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, წერის უნარ-ჩვევების განვითარება.
#
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
გამოყენებული ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წ თ)
|
1
|
გაკვეთილის თემისა და მიზნის გაცნობა. შეფასების კრიტერიუმებისა და ქცევის
წესების გაცნობა.
|
გონებრივი იერიში
|
მთელი კლასი.
|
|
1წთ
|
2
|
წინარე ცოდნის გამოკითხვა.
|
გონებრივი იერიში.
კითხვა- პასუხის მეთოდი.
|
მთელი კლასი.
|
დაფა, ფლიპჩარტი, მარკერი.
|
5წთ
|
3
|
ახალი მასალის ახსნა. ტექსტის მონაკვეთებად დაყოფა, კომენტირებით ტექსტის
გაგება გააზრება. მუშაობს სამი ჯგუფი ასახსნელ ტექსტზე ევალებათ დაწერონ პერიფრაზი,
მონიშნონ უცხო სიტყვები და გამოთქმები. გააკეთონ პრეზენტაცია.
|
კომენტირებული კითხვა. პრეზენტაცია.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.
|
სასკოლო სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
|
20წთ
|
4
|
წაკითხული ტექსტის შინაარსის გაგება, პერსონაჟების თვისებებზე დაკვირვება.
გრაფიკული სქემის შევსება.
|
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური.
|
ფლიპჩარტი, გრაფიკული სქემები, მარკერი.
|
7წთ
|
5
|
ტექსტის მთავარი სათქმელის გამოკვეთა. მასწავლებელი კითხვის დასმით აანალიზებს
და ამთლიანებს ტექსტს. ხდება ტექსტის გააზრება შეფასება.
|
კითხვა-პასუხი. აქტივობა: 3,2,1.
|
მთელი კლასი.
|
სახელმძღვანელო.
|
7წთ
|
6
|
ანა კალანდაძის ლექსის „მოდიოდა ნინო მთებით“ მოსმენა.
|
დემონსტრირების მეთოდი.
|
მთელი კლასი.
|
ლეპტოპი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
3წთ
|
7
|
საშინაო დავალების მიცემა.
|
|
|
|
1წთ
|
8
|
მოსწავლეთა შეფასება.
|
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკის გამოყენება.
|
მასწავლებელი -მოსწავლე.
|
შეფასების რუბრიკა.
|
2წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეს შეუძლია
ძველი ქართული ტექსტის წაკითხვა, გაგება-გააზრება, პერსონაჟის ქცევის შეფასება და საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა, საკუთარი მოსაზრების ზეპირად და წერილობით გადმოცემა, მსჯელობა,
დასაბუთება.
No comments:
Post a Comment